Συντάχθηκε 30-03-2020 11:48
Ενημερώθηκε:
30-03-2020 11:50
Τίτλος: “Η Ιστορικότητα ως παράγοντας για τον σχεδιασμό καταστημάτων-ναυαρχίδων οίκων μόδας με μακρά παράδοση”
Title: “Historicity as an architectural design tool for flagship stores owned by historical fashion houses”
Εξεταστική Επιτροπή
Αναπλ Καθηγήτρια Αμαλία Κωτσάκη
Αναπλ. Καθηγητής Δημήτριος Τσακαλάκης
Αναπλ. Καθηγητής Θανάσης Μουτσόπουλος
Περίληψη
Η εργασία αυτή έχει σκοπό τη διερεύνηση του ρόλου της ιστορικότητας γνωστών οίκων μόδας στην ταυτότητά τους και το πως αυτός εκφράζεται αρχιτεκτονικά μέσα από τα αντιπροσωπευτικά καταστήματα-ναυαρχίδες τους, που βρίσκονται στα brand zones μητροπόλεων μόδας.
Ως μελέτες περίπτωσης επιλέγονται τα καταστήματα-ναυαρχίδες των γαλλικών οίκων μόδας Louis Vuitton και Dior λόγω της μακράς παράδοσης και σημαντικής απήχησης τους. Ο ρόλος της ιστορικότητας στην ταυτότητα των brands τεκμηριώνεται μέσα από την σύγκριση των αντίστοιχων καταστημάτων στην ιστορική Champs-Elysees στο Παρίσι και την απόλυτα σύγχρονη Omotesando στο Τόκιο.
Το μάρκετινγκ εταιριών ειδών πολυτελείας που βασίζεται στην βιωματική εμπειρία είναι μια αυξανόμενη τάση παγκοσμίως, ειδικά στον χώρο της μόδας. Σκοπός του είναι η ενίσχυση του προϊόντος με ένα σύνολο διαδραστικών εμπειριών που ενεργοποιούν όλες τις αισθήσεις αλλά και την ανθρώπινη επικοινωνία. Από την δεκαετία του 80΄ τα πολυτελή brands μόδας χρησιμοποιούν τη στρατηγική αυτή στα σύγχρονα καταστήματα-ναυαρχίδες τους. Ο παράγοντας της ιστορικότητας καθορίζει πολλές από τις επιλογές τους. Τα καταστήματα αυτά σχεδιάστηκαν από διάσημους αρχιτέκτονες για να γίνουν οι μακρόβιες αρχιτεκτονικές ενσαρκώσεις αλλά και σύμβολα των οίκων που εκπροσωπούν όπου η ιστορικότητα είναι πρόδηλη.
Οίκος μόδας, κατάστημα-ναυαρχίδα, ιστορικότητα, ταυτότητα brand
Σύνδεσμος εκδήλωσης: https://meet.lync.com/office365.tuc.gr/akotsaki/BF2Y0D07
Τόπος: Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη
Έναρξη: 01/04/2020 10:30
Λήξη: 01/04/2020 11:30