Συντάχθηκε 08-01-2020 10:02
από Maria Ntaountaki
Email συντάκτη: mntaountaki<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Ιδιότητα: υπάλληλος.
Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών) αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Βι.Κε.Π.) του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. κατά το χρονικό διάστημα 06/11/2019 – 31/1/2020.
Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της έρευνας και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.
Από τη Βιβλιοθήκη,
Μαρία Νταουντάκη