Συντάχθηκε 26-11-2018 12:03
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Νικόλαος Ρούσσινος
Αριθμός Μητρώου: 2012010118
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Ο ρόλος των υπολογιστικών παιγνίων στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Τίτλος στα Αγγλικά: The role of gamification in Human Resources Management
Επιτροπή:
Επιβλέπων: Βασίλειος Μουστάκης
Πρώτο Μέλος: Θωμάς Κοντογιάννης
Δεύτερο Μέλος: Γιώργος Ατσαλάκης
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
Ένα σύγχρονο φαινόμενο με αυξημένο ενδιαφέρον για μελέτη είναι αυτό της παιχνιδοποίησης ή gamification και της εφαρμογής του σε διάφορους επιχειρησιακούς και όχι μόνο τομείς. Tα υπολογιστικά παίγνια συνθέτουν έναν εναλλακτικό ορισμό της παιχνιδοποίησης ή gamification όπως έχει επικρατήσει. Εξετάζεται η σύνδεσή τους με τα παιχνίδια, ενώ ακόμη γίνεται εκτενής αναφορά σε ορισμούς, με σκοπό την πλήρη αποσαφήνιση του όρου. Παρόλο που το φαινόμενο είναι πολυδιάστατο, στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η σύνδεση του gamification με τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική επισκόπηση που έχει ως στόχο την διερεύνηση του gamification στον τομέα της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων. Για περαιτέρω ανάλυση του θεμάτος εξετάζονται διαφορετικές περιπτωσιολογικές μελέτες, που αφορούν σε εταιρίες με διαφορετικό κλάδο δραστηριοποίησης της μίας από την άλλη. Η έρευνα πραγματοποιείται μέσω συνεντεύξεων με στελέχη εταιριών, σχετικά με την εξοικείωσή τους με την έννοια του όρου gamification και τη χρήση του ως εργαλείο προσέλκυσης, επιλογής και αξιολόγησης προσωπικού.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:
Α modern phenomenon of increased study interest is the gamification and its application in business, as well as other sectors. Computing games compose an alternative definition of gamification. Their connection to games is also being considered, while extensive definitions are being made, to fully clarify the term. Although the phenomenon is multidimensional, this diploma thesis examines the connection between gamification and human resources management. In addition, a bibliographic review is presented, aiming to explore furthermore the role of gamification in the field of human resources management. Finally, a deeper analysis of this concept is based upon different case studies. These case studies represent the aspects on the matter of companies operating in different sectors. The survey is conducted through interviews of company executives, having as a key point their familiarization with the term of gamification and its use as a recruitment tool.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 27/11/2018
Ώρα: 12:00
Αίθουσα Εξέτασης
Αίθουσα: Εργαστήριο Διοικητικών Συστημάτων
Κτίριο: Δ5.014
Τόπος: Δ5 - Κτίριο ΜΠΔ, Δ5.014
Έναρξη: 27/11/2018 12:00
Λήξη: 27/11/2018 13:00