Συντάχθηκε 08-10-2018 18:33
Ενημερώθηκε:
09-10-2018 13:56
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Λεωνίδας Μπόλαρης
Αριθμός Μητρώου: 2015019032
Θέμα Τίτλος στα Ελληνικά: Αριθμητικές μέθοδοι υψηλής τάξης ακρίβειας για μοντέλα κυκλοφοριακής ροής
Τίτλος στα Αγγλικά : High-resolution numerical approximations to secondorder macroscopic traffic flow models………………………………………
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Α.Ι. Δελής…
Πρώτο Μέλος: Ε. Μαθιουδάκης
Δεύτερο Μέλος: Ι.Κ. Νικολός
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: \ «Αριθμητικές μέθοδοι υψηλής τάξης ακρίβειας για μοντέλα κυκλοφοριακής ροής» Στην εργασία θα μελετηθεί η αριθμητική προσέγγιση μερικών, ευρέως εφαρμοσμένων, δεύτερης τάξης μακροσκοπικών μοντέλων κυκλοφοριακής. Μια προσέγγιση τύπου χαλάρωσης(relax) relax) των μακροσκοπικών μοντέλων λαμβάνεται υπόψη. Χρησιμοποιώντας την προσέγγιση της χαλάρωσης, οι μη-γραμμικές διαφορικές εξισώσεις μετατρέπονται σε ένα ημι-γραμμικό διανομοποιήσιμο πρόβλημα με γραμμικές χαρακτηριστικές μεταβλητές και δύσκαμπτες πηγές. Για την αιθμητική επίλυση του σύστηματος χαλάρωσης, εξετάζονται ανακατασκευές χαμηλής και υψηλής ανάλυσης στο χώρο και ρητά σχήματα ενσωμάτωσης χρόνου τύπου Runge-Kutta. Η οικογένεια χωρικών διακριτοποιήσεων περιλαμβάνει μία προσέγγιση τύπου MUSCL δεύτερης τάξης και μία WENO πέμπτης τάξης. Έμφαση δίνεται στο σύστημα WENO και στις επιδόσεις του για την επίλυση των διαφορετικών μοντέλων κυκλοφορίας. Για να αποδειχθεί η αποτελεσματικότητα της προτεινόμενης προσέγγισης, διεξάγονται εκτεταμένες αριθμητικές δοκιμές για τα διάφορα μοντέλα. κυκλοφοριακής ροής.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά : «High-resolution numerical approximations to second-rder macroscopic traffic flow models» In the paper we will study the numerical approach of some, widely applied, second order macroscopic traffic models. A relaxation approach of macroscopic models is taken into account. Using the relaxation approach, non-linear differential equations are transformed into a semi-linear distortable problem with linear characteristic variables and stiff sources. In order to solve the relaxation system, low and high-resolution reconstructions in the site and explicit Runge-Kutta time integration schemes are examined. The family of spatial discrepancies includes a second-order MUSCL approach and a fifth-order WENO. Emphasis is put on the WENO system and its performance to solve different traffic models. In order to prove the effectiveness of the proposed approach, extensive numerical tests are conducted for the different models. traffic flow.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 11/10/2018
Ώρα: 15:00
Χώρος Εξέτασης Αίθουσα: Εργαστήριο Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και H/Y
Κτίριο: HMMY
Τόπος: Λ - Κτίριο Επιστημών/ΗΜΜΥ, 141Α-11
Έναρξη: 11/10/2018 15:00
Λήξη: 11/10/2018 16:00