Συντάχθηκε 06-03-2018 10:32
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Τσιφτσιάν Αρχοντία
Αριθμός Μητρώου: 2012010112
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τίτλος στα Αγγλικά: Satisfaction Survey from Social Media
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος
Πρώτο Μέλος: Ματσατσίνης Νικόλαος
Δεύτερο Μέλος: Ατσαλάκης Γεώργιος
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
Για την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας, διεξάγεται έρευνα αναφορικά με την ικανοποίηση χρηστών από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα, τα μέσα που εξετάζουμε είναι τα εξής: Facebook, Twitter, Instagram και LinkedIn. Αξίζει να σημειωθεί πως οι γενικές διαστάσεις πάνω στις οποίες θα μετρήσουμε την ικανοποίηση των χρηστών είναι οι εξής: Χρηστικότητα, Περιεχόμενο, Ποιότητα Υπηρεσιών και Ποιότητα Συστήματος. Ορίζοντας τους βασικούς στόχους της έρευνας, οι οποίοι είναι επιθυμητό να εξεταστούν στην παρούσα διπλωματική εργασία, αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο διαμέσου του οποίου γίνεται και η συλλογή των απαιτούμενων δεδομένων. Αφού ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της εργασίας, σειρά έχει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Για αυτή την διαδικασία θα χρησιμοποιηθεί ένα εργαλείο μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των χρηστών που ονομάζεται MUSA (MUlticriteria Satisfaction Analysis). Ολοκληρώνοντας τα δυο πρώτα στάδια, αφού συλλέξουμε τα δεδομένα και έπειτα τα διαμορφώσουμε κατάλληλα ώστε να εισαχθούν στο εργαλείο μας, θα εξάγουμε τα αποτελέσματα σε μορφές οι οποίες θα αναλυθούν εκτενώς στην εργασία.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 08/03/2018
Ώρα: 10:15
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: ΕΡΓΑΣΥΑ 008
Κτίριο: Δ5