Συντάχθηκε 03-10-2017 11:52
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
03-10-2017 11:53
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο:Κουρμπέτης Κωνσταντίνος
Αριθμός Μητρώου:2010010083
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά:Ανάλυση Ικανοποίησης Πελατών Low Cost Αεροπορικών Εταιριών με χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων
ΤίτλοςσταΑγγλικά Customer Satisfaction Analysis for Low Cost Airline Companies using Online Reviews
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων:Τσαφαράκης Στέλιος
Πρώτο Μέλος:Γρηγορούδης Ευάγγελος
Δεύτερο Μέλος:Κρασαδάκη Ευαγγελία
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:Η εμφάνιση των low cost εταιριών και η δυναμική είσοδος και εδραίωσή τους στην εξαιρετικά απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά των αερομεταφορών τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί παράδειγμα επιχειρησιακής καινοτομίας και διαφοροποίησης στα παγκόσμια χρονικάτων αγορών. Το γεγονός αυτό καθιστά τη μελέτη του στρατηγικού πλάνου και των πολιτικών διαχείρισης των εν λόγω εταιριών ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα με περιθώρια εξαγωγής ποικίλων χρήσιμων συμπερασμάτων. Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς την επιτυχία και αποδοχή που απολαμβάνει το εγχείρημα των lcc’s στον επιχειρηματικό κόσμο, ωστόσο το βαρόμετρο του εγχειρήματος αποτελεί η θετική ή μη αντιμετώπιση από το επιβατικό κοινό που κρίνει απαιτητικά τις προσφερόμενες υπηρεσίες και με κριτήριο το κατά πόσο αυτές καλύπτουν τις ανάγκες του, καθώς το μέλλον και η ευημερία οποιασδήποτε επιχείρησης κρίνεται από την ικανοποίηση του κοινού που απευθύνεται.
Η εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη βιβλιογραφικού και ερευνητικού ενδιαφέροντος.
Το βιβλιογραφικό μέρος στοχεύει στην ιστορική σκιαγράφηση και πορεία ανέλιξης των low cost αεροπορικών εταιριών γενικά με ιδιαίτερη έμφαση στις μεγαλύτερες εταιρίες του είδους, AirAsia, EasyJet, Ryanair και Southwest, θέτοντας στο μικροσκόπιο το επιχειρησιακό μοντέλο και τις τεχνικές διαχείρισης που εφαρμόζουν. Οι πληροφορίες για τη διεκπεραίωση της εργασίας είναι δυνατό να αντληθούν από δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα, διαδικτυακές μελέτες καθώς και από τις ίδιες τις εταιρίες.
Το ερευνητικό μέρος αφορά την εξόρυξη και ανάλυση διαδικτυακών δεδομένων από μεγάλου μεγέθους βάσεις αξιολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών των εταιριών. Αφού συγκεντρωθούν τα δεδομένα θα γίνει ανάλυση με το πρόγραμμα MUSA για την εξαγωγή συμπερασμάτων. Από τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα συνταχθεί μια συνολική τελική πρόταση βελτίωσης και αναβάθμισης των υπηρεσιών που χρήζουν μέτρων προς το βέλτιστο.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος:6/10/2017
Ώρα:11:00
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα:ΕΡΓΑΣΥΑ
Κτίριο:Δ5.008