Συντάχθηκε 02-10-2017 11:41
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Σουργιάς Νικόλαος Αριθμός Μητρώου: 2005010055
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάπτυξη πολυκριτήριας μεθοδολογίας ανάλυσης ανταγωνισμού
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Ματσατσίνης Νικόλαος
Πρώτο Μέλος: Γρηγορούδης Ευάγγελος
Δεύτερο Μέλος: Τσαφαράκης Στέλιος
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΛΥΚΡΙΤΗΡΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣ
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται προσπάθεια να προταθεί μια μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας μεθόδους πολυκριτήριας ανάλυσης. που θα βοηθάει τους αποφασίζοντες να πάρουν αποφάσεις σχετικά με τα τμήματα που θέτει σε στόχευση μια επιχείρηση, μετρά την τμηματοποίηση της αγοράς της, στην στρατηγική μάρκετινγκ και εντάσσεται στα πλαίσια της μεθοδολογίας ανάπτυξης νέων προϊόντων MARKEX. Αρχικά παρουσιάζονται μεθοδολογίες που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις σήμερα για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αυτό, ενώ γίνεται παρουσίαση του θεωρητικού υποβάθρου της στρατηγικής μάρκετινγκ και της πολυκριτήριας ανάλυσης, παράλληλα με βιβλιογραφική έρευνα.
Στην συνέχεια αναπτύσσεται η προτεινόμενη μεθοδολογία, με την ανάλυση της σε στάδια, αφού πρώτα έχουν προταθεί τα κατάλληλα κριτήρια αξιολόγησης. Γίνεται επίσης εφαρμογή της μεθοδολογίας σε περίπτωση ελληνικής επιχείρησης ελαιόλαδου που δραστηριοποιείται στην γαλλική αγορά. Παράλληλα, εφαρμόζεται και η μέθοδος αξιολόγησης SEM που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις στο στάδιο της στόχευσης. Τέλος γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων που εξήχθησαν από τις δυο διαδικασίες και συγκρίνονται για να βγουν συμπεράσματα σχετικά με την αξιοπιστία της προτεινόμενης μεθοδολογίας αξιολόγησης τμημάτων αγοράς
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 5/10/2017
Ώρα: 13-14
Χώρος Εξέτασης
Κτίριο: ΕΡΓΑΣΥΑ