Συντάχθηκε 29-09-2017 12:17
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Σκαμνέλης Νικόλαος
Αριθμός Μητρώου: 2011010070
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: «Η χρήση των social media στις τουριστικές επιχειρήσεις καταλυμάτων»
Τίτλος στα Αγγλικά : "The use of social media in tourist accommodation companies"
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Γρηγορούδης Ευάγγελος
Πρώτο Μέλος: Ν. Ματσατσίνης
Δεύτερο Μέλος: Σ. Τσαφαράκης
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Το διαδίκτυο αποτελεί ένα συνεχώς εξελισσόμενο μέσο, το οποίο μάλιστα διεισδύει όλο και περισσότερο, τόσο στην καθημερινότητα των ανθρώπων, όσο και σε αυτή των επιχειρήσεων. Το μέσο αυτό συνδέεται άμεσα με τα social media, τα οποία επίσης χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό καθημερινά.
Αν παρατηρήσει κανείς τη χρήση αυτή των social media, θα δει ότι δε χρησιμοποιούνται μόνο από απλούς χρήστες, αλλά και από επιχειρήσεις, και ειδικότερα από αυτές που ανήκουν στον κλάδο των καταλυμάτων. Άλλωστε, τα καταλύματα ανήκουν σε έναν κλάδο, ο οποίος δε θα μπορούσε να μη συμμετέχει στα social media, αφού με αυτά επιτυγχάνεται η αλληλεπίδραση ανάμεσα στους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν απόψεις και να αξιολογούν τις υπηρεσίες, να αναζητούν επιχειρήσεις κλπ. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να εκτιμήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τους πελάτες, καθώς και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους με βάση τις ανάγκες που έχουν οι πελάτες, ώστε να τους ικανοποιούν περισσότερο.
Λέξεις κλειδιά: social media, ιστοσελίδες, ξενοδοχεία, καταλύματα
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 3/10/2017
Ώρα: 13:00
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: ΕΡΓΑΣΥΑ
Κτίριο: Δ5