Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κας Γεωργαρά Αθηνάς - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 27-09-2017 10:11 από Vasiliki Grigoraki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: vgrigoraki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: υπάλληλος ΗΜΜΥ. Άλλες ιδιότητες: Unknown -#-@ΗΜΜΥ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΑΘΗΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΡΑ

    με θέμα

    Σχεδίαση ενός σοβαρού παιχνιδιού για την προώθηση συνεργατικών δράσεων σε τοπικές κοινωνίες
    A serious game approach to promote cooperative civic actions at local level

    Εξεταστική Επιτροπή
    Αναπληρωτής Καθηγητής Γεώργιος Χαλκιαδάκης (επιβλέπων)
    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά
    Επίκουρος Καθηγητής Παναγιώτης Παρτσινέβελος (Σχολή ΜΗΧΟΠ)

    Περίληψη
    Τα συνεργατικά παίγνια αναμφισβήτητα αποτελούν σημαντική ενότητα της θεωρίας παιγνίων. Αυτή η κατηγορία παιγνίων ασχολείται με τις περιπτώσεις, κατά τις οποίες περισσότεροι από ένα άτομα / πράκτορες / ρομπότ καλούνται να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν μεταξύ τους, προκειμένου να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη ενέργεια. Έχουν διεξαχθεί αρκετές έρευνες σχετικά με τον σχηματισμό συνασπισμών και τη χρησιμότητά τους. Ωστόσο, το καίριο ερώτημα είναι το εξής: τι θα μπορούσε κανείς να κάνει στην περίπτωση όπου διαθέτει μερική ή και καθόλου πληροφόρηση, δηλαδή υπό αβεβαιότητα; Σημαντικό κομμάτι της έρευνας έχει αφιερωθεί και σε αυτό το ανοιχτό ερώτημα.
    Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει ένα καινοτόμο υβριδικό πρότυπο που συνδυάζει τεχνικές από τα ηδονιστικά συνεργατικά παίγνια (hedonic games) και τα k-σταθμισμένα συνεργατικά παίγνια ψηφοφορίας (k- weighted voting games). Εφαρμόζουμε τη λογική του σχηματισμού συνασπισμών που χρησιμοποιείται στα ηδονιστικά παίγνια, μια κλάση παιγνίων χωρίς μεταβιβάσιμη ωφέλεια, σε ένα k-σταθμισμένο παίγνιο ψηφοφορίας, μια κλάση παιγνίων με μεταβιβάσιμη ωφέλεια. Στοχεύουμε σε περιπτώσεις που μοντελοποιούνται με μια νέα κλάση ηδονιστικών k-σταθμισμένων παιγνίων ψηφοφορίας που εισάγουμε, στα οποία οι παίκτες έχουν μερική πληροφόρηση. Στις περιπτώσεις αυτές, ειδικότερα, κάθε παίκτης έχει πεποιθήσεις ενσυναισθησίας για τους υπόλοιπους παίκτες, και ως εκ τούτου προτιμήσεις για τους πιθανούς συνασπισμούς, ενώ παράλληλα, δεν έχει καμία γνώση για τα βάρη των λοιπών παικτών, ούτε και για τη χρησιμότητα του συνασπισμού.
    Επιπλέον, έχουμε σχεδιάσει και υλοποιήσει ένα “σοβαρό” παιχνίδι - παράδειγμα, που εφαρμόζει στο προτεινόμενο πρότυπο. Το παιχνίδι μας προσομοιώνει μια τοπική κοινότητα, όπου παίκτες σχηματίζουν συνασπισμούς και συνεργάζονται, προκειμένου να εκτελέσουν διάφορες δραστηριότητες, οι οποίες μπορούν να αναπαρασταθούν ως ένα ηδονιστικό k-σταθμισμένο παίγνιο ψηφοφορίας.

    Abstract
    Cooperative games are undoubtly a very significant part of game theory. This games’ category deals with situations where more than one individuals/agents/robots needs to form a group and collaborate with others in order to perform a particular action. There is a great deal of research on coalition formation and its stability. Despite the wealth of research on cooperative games, a trending and unresolved question is what someone should do in situations where there is partial or no information, i.e. under uncertainty.
    This thesis proposes a novel hybrid model which combines techniques from hedonic games, a non-transferable utility class of cooperative games, and k-weighted voting games with transferable utility. We transform the concept of coalition formation used in hedonic games to a k-weighted voting game. Specifically, we target settings modeled by a novel class of cooperative k-weighted voting games with hedonic preferences, in which players have partial information; in these settings each player has ‘empathy’ beliefs on other players and therefore preferences over coalitions, while assuming no knowledge regarding others players’ weights or the coalition’s utility.
    Furthermore, we have designed and implemented an example serious game application using our proposed model. Our game models a local community where players form coalitions and cooperate in order to perform several civic activities, and each activity can be represented as a hedonic k-weighted voting game.

    Τόπος: Λ - Κτίριο Επιστημών/ΗΜΜΥ, 2042
    Έναρξη: 29/09/2017 11:00
    Λήξη: 29/09/2017 12:00

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012