Συντάχθηκε 22-09-2017 15:27
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Φοβάκης Δημήτριος
Αριθμός Μητρώου: 2015019055
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: «Διερεύνηση των επιδράσεων των προσωπικών αξιών των καταναλωτών στην αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών»
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος
Πρώτο Μέλος:Γρηγορούδης Ευάγγελος
Δεύτερο Μέλος: Ατσαλάκης Γεώργιος
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των επιπτώσεων των προσωπικών αξιών οι οποίες καταγράφηκαν με το Σύστημα Αξιών του Schwartz, για τις πέντε διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών με βάση το μοντέλο SERVQUAL, σε μια προσπάθεια παροχής μιας βαθύτερης κατανόησης του πώς και γιατί οι πελάτες κρίνουν την ποιότητα υπηρεσιών. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στην παρούσα εργασία συλλέχθηκαν με ερωτηματολόγια από χρήστες της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές διαχωρίστηκαν σε 4 ομάδες σύμφωνα με τις διαστάσεις των προσωπικών τους αξιών και έγινε διερεύνηση των επιδράσεων των διαστάσεων του SERVQUAL στην ικανοποίηση κάθε ομάδας ξεχωριστά. Για την ανάλυση των δεδομένων έγινε χρήση της ποιοτικής συγκριτικής ανάλυσης σε συνδυασμό τη θεωρία των ασαφών συνόλων και πιο συγκεκριμένα του συστήματος fsQCA (fuzzy-set Qualitative Comparative Analysis) με στόχο τη δημιουργία κανόνων για την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 26/09/2017
Ώρα: 12:00
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: ΕΡΓΑ.Σ.Υ.Α.
Κτίριο: Δ5