Συντάχθηκε 21-09-2017 17:19
από Nektarios Arnaoutakis
Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
21-09-2017 18:56
Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ.
Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Βασιλική Καλλιγά
Αριθμός Μητρώου: 2011010068
Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Βαθμονόμηση μοντέλων Αυτοκινητόδρομων με Μεταβλητά Όρια Ταχύτητας
Τίτλος στα Αγγλικά : Model Calibration with Variable Speed Limits on Motorways
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: Παπαγεωργίου Μάρκος
Πρώτο Μέλος: Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Δεύτερο Μέλος: Νικολός Ιωάννης
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Οι συνεχώς αυξανόμενες καθημερινές κυκλοφοριακές συμφορήσεις που λαμβάνουν χώρα σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων σε ολόκληρο τον κόσμο απαιτούν καινοτόμα μέτρα ελέγχου, όπως η εφαρμογή μεταβλητών ορίων ταχύτητας (ΜΟΤ) τα οποία θα βελτιώσουν δραστικά τις τρέχουσες συνθήκες κυκλοφορίας. Τα μακροσκοπικά μοντέλα κυκλοφοριακής ροής είναι ευρέως χρησιμοποιούμενα για την αναπαράσταση δικτύων αυτοκινητοδρόμων. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ένα μέρος του αυτοκινητόδρομου Μ1, που βρίσκεται στη Μελβούρνη, μοντελοποιήθηκε κάνοντας χρήση του μακροσκοπικού μοντέλου δευτέρου-βαθμού METANET. Το μοντέλο βαθμονομήθηκε κάνοντας χρήση του λογισμικού συστήματος CALISTO το οποίο επεκτάθηκε καταλλήλως προκειμένου να μπορούν να εισαχθούν τα ΜΟΤ. Ο αλγόριθμος βελτιστοποίησης που χρησιμοποιήθηκε είναι ο Nelder-Mead. Ακολούθησε η διαδικασία της επικύρωσης για δύο επιπλέον ημερομηνίες, προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπιστία του μοντέλου. Σκοπός της παραπάνω διεργασίας είναι η ρεαλιστική αναπαράσταση των συνθηκών κυκλοφορίας. Τα αποτελέσματα βαθμονόμησης του αυτοκινητόδρομου δείχνουν ότι το μοντέλο απεικόνισε με μεγάλη ακρίβεια τις συνθήκες κυκλοφορίας.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος:25/09/2017
Ώρα:12:00
Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: Δ5.104
Κτίριο: Δ5