Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας Παπαδάκη Μαρία- Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 21-09-2017 13:34 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Ονοματεπώνυμο: Παπαδάκη Μαρία
    Αριθμός Μητρώου: 2010010066

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: Μέτρηση καταναλωτικών προτιμήσεων στις μπάρες δημητριακών με χρήση Choice based conjoint Analysis
    Τίτλος στα Αγγλικά : Measuring Consumer Preferences of Cereal Bars using Choice Based Conjoint Analysis

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος
    Πρώτο Μέλος: Γρηγορούδης Ευάγγελος
    Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
    Η παρούσα διπλωματική εργασία θα εκπονηθεί για την απόκτηση του διπλώματος Μηχανικού Παραγωγής και Διοίκησης, του Πολυτεχνείου Κρήτης. Σκοπός της εργασίας είναι η διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τις καταναλωτικές προτιμήσεις στους διάφορους τύπους από μπάρες δημητριακών, που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Στα πλαίσια της εργασίας θα διεξαχθεί έρευνα με συλλογή ερωτηματολογίων σε καταστήματα Σούπερ Μάρκετ, όπου ο κάθε ερωτώμενος θα κληθεί να επιλέξει τις μπάρες δημητριακών της προτίμησής του μέσα από ένα πλήθος διαφοροποιημένων προτεινόμενων επιλογών, με ορισμένα χαρακτηριστικά και επίπεδα. Η μέθοδος που θα εφαρμοστεί για την διεξαγωγή της έρευνας είναι η Choice Based Conjoint Analysis μέσω του λογισμικού της Sawtooth. Ενώ, για την ανάλυση των δεδομένων που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια θα γίνει χρήση ενός Latent class model, όπου θα εξεταστεί η ετερογένεια στις καταναλωτικές προτιμήσεις και θα μπορέσει να κατανεμηθεί το προφίλ των καταναλωτών σε τμήματα. Αφετέρου, θα πραγματοποιηθούν στατιστικές αναλύσεις, όπως το τεστ ελέγχου ανεξαρτησίας χ2 (Pearson Chi-square) καθώς και η Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης (MANOVA), για την αξιολόγηση των σχέσεων μεταξύ δύο ή περισσότερων μεταβλητών που χρησιμοποιούνται στην έρευνα. Τέλος, θα παρουσιαστεί η θεωρητική προσέγγιση των μεθοδολογιών ώστε να εντοπιστούν οι χρήσεις τους, οι διαδικασίες και τα πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα τους.

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά :
    This study employs a choice experiment approach to investigate cereal bars attributes (brand, price and pack) preferred by consumers in Greece, and consumer segments based on preferences and social-demographics factors. The software for the estimation procedure that we use is Sawtooth’s implementation of CBC. We use a latent class model to examine the heterogeneity in consumers preferences for cereal bars attributes and to profile consumers in a best model fit of six classes. Also, Pearson chi-square tests were applied in this study, as they can be applied to nonmetric data and for one or more samples and finally, we used Multivariate analysis of variance (MANOVA) to assess relationships between two or more variables.

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 25/09/2017
    Ώρα: 14:00

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: ΕΡΓΑΣΥΑ
    Κτίριο: Δ5

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012