Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας Γραμματοπούλου Μαρία- Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 02-08-2017 10:58 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης

    Ονοματεπώνυμο: Γραμματοπούλου Μαρία
    Αριθμός Μητρώου: 2009010026

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: Επίλυση του Προβλήματος Εγκατάστασης και Δρομολόγησης Δύο Επιπέδων με Χρήση Άπληστης Τυχαιοποιημένης Προσαρμοστικής Διαδικασίας Αναζήτησης

    Τίτλος στα Αγγλικά : Solving the Two-Echelon Location Routing Problem by a Greedy Randomized Adaptive Search Procedure

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Μαρινάκης Ιωάννης
    Πρώτο Μέλος: Μαρινάκη Μάγδα
    Δεύτερο Μέλος: Ματσατσίνης Νικόλαος

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Το πρόβλημα της εγκατάστασης αποθηκών και της δρομολόγησης οχημάτων από αυτές σε δύο επίπεδα (two-echelon location routing problem (2-E LRP)) έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια από εφαρμογές μεταφορών σε αστικούς ιστούς και από την ανάγκη για εύρεση βέλτιστων δικτύων μεταφορών. Πρόκειται για μία παραλλαγή του κλασικού προβλήματος εγκατάστασης και δρομολόγησης (location routing problem (LRP)) κατά την οποία στο πρώτο επίπεδο υπάρχει μία κεντρική αποθήκη (main depot) και στο δεύτερο επίπεδο υπάρχουν πολλές μικρότερες αποθήκες (satellites) και, φυσικά, οι πελάτες. Στο πρώτο επίπεδο εκτελούνται δρομολόγια από την κεντρική αποθήκη προς τις δευτερεύουσες μικρότερες αποθήκες με μεγάλα φορτηγά οχήματα, ενώ στο δεύτερο επίπεδο εκτελούνται δρομολόγια από τις δευτερεύουσες αποθήκες προς τους πελάτες με μικρότερα φορτηγά οχήματα. Η ύπαρξη των δευτερευόντων μικρότερων αποθηκών, που είναι συνήθως εγκατεστημένες κοντά σε μεγάλες πόλεις, αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους της σημαντικότητας του προβλήματος εγκατάστασης και δρομολόγησης δύο επιπέδων, καθώς με αυτόν τον τρόπο μειώνεται το κόστος συγκριτικά με απευθείας διανομές από την κεντρική αποθήκη προς τους πελάτες. Ένας άλλος λόγος που καθιστά το πρόβλημα αυτό τόσο καίριο είναι το γεγονός ότι όλο και περισσότερες πόλεις επιθυμώντας να μειώσουν την κυκλοφοριακή κίνηση στα κέντρα τους, επιτρέπουν την είσοδο και διέλευση από αυτά μόνο σε μικρού μεγέθους οχήματα. Ως εκ τούτου, μεγάλα φορτηγά δεν μπορούν να προσεγγίσουν τα κέντρα των πόλεων και τα μικρότερου μεγέθους που προτείνονται να χρησιμοποιούνται στα δρομολόγια του δευτέρου επιπέδου από το 2-E LRP είναι η λύση. Για την επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιείται μία άπληστη τυχαιοποιημένη προσαρμοστική διαδικασία αναζήτησης (greedy randomized adaptive search procedure (GRASP)), η οποία περιλαμβάνει τρεις άπληστους τυχαιοποιημένους ευρετικούς αλγορίθμους για την παραγωγή των δοκιμαστικών λύσεων, οι οποίες βελτιώνονται με δύο διαδικασίες ομαδοποίησης (προσδιορισμού των καλύτερων γειτονικών στοιχείων).

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά2 : The two-echelon location routing problem (LRP-2E) arises from recent transportation applications like city logistics and the ever growing need for optimal transportation networks. This is a variation of the classic location routing problem (LRP) in which the first level involves a main depot and the second level involves many smaller satellites depots (satellites) and, of course, the customers. First level trips, executed by large vehicles, serve from a mail depot a set of satellite depots, while second level trips, executed by much smaller vehicles, visit customers from these satellites. The two-echelon location routing problem plays an important role in transportation networks and particularly in city logistics for two main reasons. Firstly, the location of intermediate depots (satellites), usually located near large cities, allows considerable savings compared to direct deliveries from one main depot. Secondly, more and more municipalities wish to reduce traffic in their city center, by creating peripheral logistic platforms, from which smaller vehicles are allowed to go downtown. In order to solve the two-echelon location routing problem in the context of this diploma thesis, four constructive heuristic algorithms and a hybrid metaheuristic algorithm, a greedy randomized adaptive search procedure (GRASP), are used. The GRASP involves three greedy randomized heuristic algorithms to generate trial solutions and a variable neighborhood decent (VND) procedures to improve them.

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 03/08/2017
    Ώρα: 11:00

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: EΡΓΑΣΥΑ Κτίριο: Δ3

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012