Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας - κ. Χριστακόπουλος Αθανάσιος - Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 10-07-2017 16:26 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχαικών Παραγωγής και Διοίκησης

    Ονοματεπώνυμο: Χριστακόπουλος Αθανάσιος
    Αριθμός Μητρώου:2008010088

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Μουστάκης Βασίλειος
    Πρώτο Μέλος: Σταυρουλάκης Γεώργιος
    Δεύτερο Μέλος: Κοντογιάννης Θωμάς

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η διπλωματική αυτή εργασία περιέχει αρχικά μια αναφορά στα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι εταιρίες από την έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών τους σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα αγαθά που τους παρέχουν.
    Εμπεριέχει ειδικότερα, μελέτη της υπάρχουσας διαδικασίας σύμφωνα με την οποία πραγματοποιείται η έρευνα ικανοποίησης πελατών σε μια εταιρεία πετρελαιοειδών καθώς και της διαδικασίας αξιολόγησης των αποτελεσμάτων που εξάγονται από αυτή.
    Επιπλέον, πραγματοποιείται βελτιστοποίηση των διαδικασιών αυτών, οι οποίες αποτελούν βασικό κομμάτι του ελέγχου ποιότητας της εταιρείας, μέσω της μεθόδου SIPOC. Γίνεται διόρθωση του υπάρχοντος ερωτηματολογίου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001, με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών αλλά και των στελεχών της εταιρείας.
    Παρουσιάζεται ότι μέσα από την νέα βελτιωμένη διαδικασία γίνεται αποδοτικότερη η έρευνα ικανοποίησης των πελατών και εξάγονται ορθότερα και πιο ευδιάκριτα συμπεράσματα.
    Τέλος, ελέγχεται η εγκυρότητα της νέας βελτιωμένης διαδικασίας με τη βοήθεια των συστημάτων ISO καθώς και η δυνατότητα πραγματοποίησης της από την συγκεκριμένη εταιρεία.

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 12/07/2017
    Ώρα:

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: Δ 5.014
    Κτίριο: Εργαστήριο Διοικητικών Συστημάτων

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012