Συντάχθηκε 03-07-2017 14:20
από Georgia Poniridou
Email συντάκτη: tponiridou<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Ιδιότητα: υπάλληλος ΜΗΠΕΡ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Όνοματεπώνυμο Προπτυχιακού Φοιτητή: Αλέξανδρος Δερμιτζάκης
Α.Μ.: 2011050047
Ημερομηνία Παρουσίασης: 4/7/2017
Ώρα: 13:00
Αίθουσα: Αίθουσα συνεδριάσεων Κ1
Θέμα «Μοντελοποίηση της εξάπλωσης των καυσίμων του ναυαγίου του Sea Diamond με τη χρήση των λογισμικών GNOME και ADIOS»
Επιβλέπων: Ευάγγελος Γιδαράκος
Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:
1 Ευάγγελος Γιδαράκος
2 Νικόλαος Ξεκουκουλωτάκης
3 Μαρία Αϊβαλιώτη
Αναπληρωματικό Μέλος:
Περίληψη:
Η παρουσα διπλωματική εργασία μελετά τη συμπεριφορά και την κίνηση της εκτιμώμενης ποσότητας των πετρελαιοειδών, που παραμένει στο Sea Diamond, εάν αυτή διαρρεύσει από το κουφάρι του κρουαζιερόπλοιου στο θαλάσσιο περιβάλλον της Καλντέρας.
Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται η απελευθέρωση των πετρελαιοειδών εξαιτίας ρωγμής που βρίσκεται στο σκελετό λόγω της διάβρωσης του κουφαριού και του τεράστιου βάρους του μέρους εκείνου που επικρέμεται.
Ο κύριος άξονας της εργασίας αφορά τις πιθανές κατευθύνσεις ανέμου και ρευμάτων στη περιοχή του ναυαγίου. Για το σκοπό αυτό εξετάζονται τρία σενάρια κάθε ένα από τα οποία περιλαμβάνει διαφορετικές συνθήκες ανέμου και ρευμάτων, χρησιμοποιώντας πραγματικά δεδομένα. Επιπλέον, για κάθε ένα από αυτά εξετάζονται δύο περιπτώσεις, εκ των οποίων στη μία ο χρόνος διαρροής είναι μικρός και στην άλλη είναι μεγαλύτερος.
Τέλος, χρησιμοποιώντας τα μοντέλα GNOME και ADIOS πραγματοποιήθηκε η μοντελοποίηση των σεναρίων αυτών, για να εξαχθούν σημαντικά στοιχεία για την κίνηση και την συμπεριφορά των πετρελαιοειδών που αναμένεται να διαρρεύσουν στη θαλάσσια στήλη της Καλντέρας. Εν κατακλείδι, στην παρούσα εργασία καταδείχτηκε ότι ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες ανέμου και ρευμάτων, ο χρόνος αντίδρασης των αρμόδιων αρχών έως ότου βρεθεί το πετρέλαιο στις ακτές, κυμαίνεται από 2 έως 6 ώρες.
The current dissertation investigates the behavior and movement of the estimated amount of fuel oils remaining inside Sea Diamond , if the aforementioned spread across marine environment of caldera.
In particular, the leakage of fuel oils is being investigated, due to a crack formed as a result of corrosion and enormous weight which the hovering part of the ship has.
The dissertation’s central element has to do with the most possible directions of wind and current near the shipwreck’s area. Three scenarios are being analyzed For this purpose and each one of them represents different environmental circumstances. The study includes existing data. Furthermore, each scenario analyzes two separate cases, a first one where the leakage time is short and another one where the time is longer.
In conclusion, using programs such as GNOME and ADIOS occurred the recreation of these three scenarios in order to give important findings about fuel oil’s, which is about to leak in the marine environment of Caldera in near future, spread and activity. To sum up, the current research concludes that depending on the wind and the water current, the people in charge have to act within 2 to 6 hours, after the fuel oil leakage reaches the beachfront.