Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Σχ. Μηχ. Περ. Ανακοίνωση παρουσίασης μεταπτυχιακής διατριβής Βάγια Βάγια.αλλαγή ώρας

  • Συντάχθηκε 20-06-2017 08:50 από Georgia Poniridou Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: tponiridou<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: 21-06-2017 11:27

    Ιδιότητα: υπάλληλος ΜΗΠΕΡ.
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ
    )
    Όνοματεπώνυμο Μεταπτυχιακού Φοιτητή Βάγιας Βάγιας
    Α.Μ.: 2014057355
    Ημερομηνία Παρουσίασης: 21 Ιουνίου 2017
    Ώρα: 15:00
    Αίθουσα: Κ.2. Α11

    Θέμα ΜΔΕ «Σχολεία μηδενική κατανάλωσης ενέργειας. Η περίπτωση του 33ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης»


    Επιβλέπων: Διονυσία Κολοκοτσά
    Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:
    1 Διονυσία Κολοκοτσά
    2 Θεοχάρης Τσούτσος
    3 Κωνσταντίνος Ουγγρίνης

    Περίληψη:

    Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη για επίτευξη μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας στο 33ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Το συγκεκριμένο σχολείο φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του φιλανθρωπικού σωματείο «Άσυλο Παίδου». Η συγκεκριμένη μελέτη εκπονήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «ΕΞΙΣ - Ερευνώντας το Σχολικό Περιβάλλον του Αύριο», του Πολυτεχνείου Κρήτης, και σκοπός του είναι η μετατροπής του 33ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης σε ένα Σχολείο Μηδενικής Ενέργειας.
    Η εργασία έγινε με την χρήση και τον συνδυασμό των προγραμμάτων: SketchUp, TRNSys – TRNBuild, PVSyst, Excel.
    Με την χρήση του TRNSys έγιναν διάφορα σενάρια εξοικονόμησης ενέργειας με σκοπό να πετύχουμε το 33ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, να γίνει ένα κτίριο μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας. Αυτό προφανώς πέρα από βιοκλιματική κατασκευή και καινοτομίες στα υλικά κατασκευής και στην δομή συνολικά, απαιτεί και την χρήση ΑΠΕ.
    Για την επίτευξη των στόχων μας επικεντρωθήκαμε:
     Στα υλικά κατασκευής, στο πάχος των εξωτερικών τοίχων και της οροφής
     Στην προσθήκη σκιάστρων
     Στην εφαρμογή ΑΠΕ , με φωτοβολταϊκά και γεωθερμία

    Τα αποτελέσματα των χωριστών σεναρίων και ο συνδυασμός τους δείχνουν πως είναι εφικτό το 33ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης να γίνει κτίριο μηδενικής κατανάλωσης ενέργειας.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012