Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Διατριβής - κ. Τυπάλδος Παναγιώτης – Τμήμα ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 06-06-2017 17:38 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης


    Ονοματεπώνυμο: Τυπάλδος Παναγιώτης
    Αριθμός Μητρώου: 20144019044

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: Ελαχιστοποίηση Κατανάλωσης Καυσίμων σε Οχήματα Κινούμενα σε Αυτοκινητόδρομο
    Τίτλος στα Αγγλικά: Minimization of Fuel Consumption for Vehicles Moving on a Freeway

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Αναπληρωτής Καθηγητής Ιωάννης Παπαμιχαήλ
    Πρώτο Μέλος: Καθηγητής Μάρκος Παπαγεωργίου
    Δεύτερο Μέλος: Αναπληρωτής Καθηγητής Ιωάννης Νικολός

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Η παρούσα εργασία εντρυφεί στη βελτιστοποίηση μοντέλων κατανάλωσης καυσίμου, τα οποία αναλύονται ως προς την ακρίβεια, τον αριθμό των παραμέτρων και των μεταβλητών που χρησιμοποιούν. Με βάση το υιοθετημένο μοντέλο εφαρμόζονται τεχνικές της θεωρίας βέλτιστου ελέγχου και μέθοδοι βελτιστοποίησης, με σκοπό την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την οδήγηση του οχήματος σε αυτοκινητόδρομο. Το αντικείμενο του προβλήματος βέλτιστου ελέγχου είναι ο προσδιορισμός ενός διανύσματος ελέγχου u(t), τέτοιου ώστε να ελέγχει τη συμπεριφορά του συστήματος ώστε να ελαχιστοποιεί κάποιο κριτήριο κόστους, ενώ ταυτόχρονα να ικανοποιεί τους φυσικούς περιορισμούς του συστήματος. Με τον όρο φυσικούς περιορισμούς εννοούμε τις εξισώσεις κατάστασης του συστήματος. Στο πρόβλημα που εμβαθύνουμε η κατανάλωση καυσίμου αποτελεί το κριτήριο κόστους και η επιτάχυνση αποτελεί τη μεταβλητή ελέγχου.

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά: Nowadays, the energy and fuel consumption reduction is of high importance. The current trend towards increased mobility and transportation growth in the more developed countries runs counter to the purposes of controlling the greenhouse effect, local pollution and the exploitation of fuel resources. The fact that mobility is increasing and millions of new drivers start using private cars as a main mode of transportation every year, leads on an increase in the demand for primary energy, and the more fossil energy is used, the more the local emissions and the corresponding greenhouse gases emissions are increased, so fuel consumption is a crucial issue and it is carried out intensive research in order to be found an optimal solution. The objective of this work is the minimization of the fuel consumption of vehicles moving on a freeway. This is achieved by the use of optimal control theory, firstly analytically and then numerically. The aim of the optimal control problem is to find an optimal control trajectory u(t), which minimize the cost criterion and satisfies the system constrains at the same time. With the term system constrains, we mean the system’s state equations. The cost criterion of the problem is the fuel consumption and the control variable is the acceleration. Πολυτεχνείο Κρήτης Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης www.pem.tuc.gr

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 08/06/2017
    Ώρα: 12:00

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων & Προσομοίωσης
    Κτίριο: Δ5

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012