Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Διατριβής (Διόρθωση) - κ. Τσεσμετζής Αλέξανδρος – Τμήμα ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 02-06-2017 13:04 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Τμήμα ΜΠΔ

    Ονοματεπώνυμο: Αλέξανδρος Τσεσμετζής
    Αριθμός Μητρώου: 2014019004

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: Μελέτη και ανάλυση των φορτίων και των παραμορφώσεων σε μπάρα ρυμούλκησης, για την οπισθέλκυση - βαρέως τύπου συσκευών

    Τίτλος στα Αγγλικά : Study and analysis of loads and deformations on a drawbar as a carrier for the procedure of pushback heavy duty equipment

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Αριστομένης Αντωνιάδης
    Πρώτο Μέλος: Νικόλαος Μπιλάλης
    Δεύτερο Μέλος: Γεώργιος Σταυρουλάκης

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι η αναλυτική παρουσίαση της μοντελοποίησης μιας σύνθετης διάταξης, του συστήματος κίνησης και διεύθυνσης που διαθέτει στο σύνολο του όλος ο μη μηχανοκίνητος εξοπλισμός που χρησιμοποιείται σε ένα αεροδρόμιο για την εξυπηρέτηση και συντήρηση των αεροσκαφών. Το σύστημα αποτελείται από πέντε βασικά συναρμολογούμενα μέρη ώστε να δίνουν την δυνατότητα ελεύθερης κίνησης τόσο στον κατακόρυφο άξονα για την ελεύθερη επιλογή γωνίας ρυμούλκησης και οπισθέλκυσης, όσο και στον οριζόντιο άξονα για την πραγματοποίηση απαραίτητων ελιγμών του εξοπλισμού, με σκοπό την τοποθέτηση τους σε καθορισμένες θέσεις κοντά σε αεροσκάφη.

    Η μοντελοποίηση γίνεται ώστε να αναλυθούν οι καταπονήσεις που εμφανίζονται στο σύστημα, με την εφαρμογή εξωτερικής δύναμης που απαιτείται για να κινηθούν οι συσκευές. Η μοντελοποίηση χωρίζεται σε δυο κομμάτια. Η σχεδίαση της εν λόγω διάταξης πραγματοποιήθηκε σε πακέτο σχεδιασμού, και οι προσομοιώσεις πραγματοποιήθηκαν στο πρόγραμμα Comsol Multiphysics. Η διάταξη της παρούσας θα μελετηθεί, με την βοήθεια των παραπάνω προγραμμάτων, στις ακραίες θέσεις που μπορεί να λαμβάνει για μελετηθούν τα όρια αντοχής και η αποφυγή τους για λόγους ασφάλειας.

    Μέσα από τη μελέτη αυτή πέραν των αναλύσεων που θα πραγματοποιηθούν στο μοντέλο μας, θα γίνει και προσπάθεια επιβεβαίωσης των αναφορών σε ζημιές που έχουν συμβεί σε κομμάτια της διάταξης μας εξαιτίας της διαδικασίας οπισθέλκυσης. Έχουν πράγματι αναφερθεί στρεβλώσεις στους πείρους περιστροφής της διάταξης αλλά και σπάσιμο του κεντρικού βραχίονα του συστήματος διεύθυνσης. Είναι λοιπόν βασικός στόχος της μελέτης να αποδείξει ότι η διαδικασία της οπισθέλκυσης είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία για το σύστημα διεύθυνσης του επίγειου εξοπλισμού που μπορεί να οδηγήσει, αν λειτουργεί σε οριακή θέση, σε σοβαρή βλάβη του μηχανήματος έως και τραυματισμό προσωπικού.

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: Τετάρτη 07/06/2017
    Ώρα: 11:30 πμ

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: Β1.101
    Κτίριο: ΜΠΔ

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012