Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Διατριβής (Διόρθωση) - κ. Παπαδοπούλου Σοφία – Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης

  • Συντάχθηκε 20-03-2017 16:15 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης

    Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας/Μεταπτυχιακής Διατριβής

    Ονοματεπώνυμο: Σοφία Παπαδοπούλου
    Αριθμός Μητρώου: 2015019051

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά:
    «Επικύρωση, μέσω μικροσκοπικής προσομοίωσης, ενός μοντέλου για την εκτίμηση της κυκλοφοριακής κατάστασης ανά λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο με διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα.»

    Τίτλος στα Αγγλικά1
    « Microscopic Simulation-Based Validation of a Per Lane Traffic State Estimation Scheme on Highways with Connected Vehicles. »

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Μάρκος Παπαγεωργίου
    Πρώτο Μέλος: Ιωάννης Παπαμιχαήλ
    Δεύτερο Μέλος: Ιωάννης Νικολός

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η μελέτη αυτή, παρουσιάζει μια ενδελεχή έρευνα μέσω μικροσκοπικής προσομοίωσης ενός μοντέλου για την εκτίμησης της πυκνότητας ανά λωρίδα, καθώς και εκτίμηση της ροής ραμπών εισόδου/εξόδου σε αυτοκινητόδρομους με την παρουσία συνδεδεμένων οχημάτων. Αυτή η έρευνα χρησιμοποιεί ένα επικυρωμένο, με πραγματικά δεδομένα, μικροσκοπικό μοντέλο πολλαπλών λωρίδων, το οποίο αφορά σε ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου Α20 από το Ρότερνταμ στην Γκούντα, στην Ολλανδία. Η μεθοδολογία για την εκτίμηση της κυκλοφοριακής κατάστασης βασίζεται στην υπόθεση ότι ένα ορισμένο ποσοστό των οχημάτων που εισέρχονται στο δίκτυο είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτοματισμού και επικοινωνίας, τα οποία έχουν την δυνατότητα να παρέχουν τις απαραίτητες μετρήσεις που χρησιμοποιούνται από το μοντέλο, δηλαδή, μετρήσεις για την ταχύτητα και την θέση. Ένας ελάχιστος αριθμός μετρήσεων ροής από σταθερούς αισθητήρες, που εγγυώνται την ευστάθεια του συστήματος, είναι επίσης αναγκαίος. Η προτεινόμενη μεθοδολογία μπορεί να παρέχει ικανοποιητικά αποτελέσματα, ακόμη και για τα χαμηλά ποσοστά των συνδεδεμένων οχημάτων σε σχέση με το σύνολο των οχημάτων, ενώ αποδεικνύεται ότι η επίδοση του μοντέλου είναι σχετικά σταθερή όσον αφορά στις διαφορετικές τιμές των παραμέτρων του μοντέλου (δύο συνολικά).

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:

    This study, presents a thorough microscopic simulation investigation of a recently developed model-based approach for per lane density estimation as well as on-ramp and off-ramp flow estimation for highways in the presence of connected vehicles. This investigation employs a calibrated and validated, with real data, microscopic multi-lane model and it concerns a stretch of the motorway A20 from Rotterdam to Gouda in the Netherlands. The estimation methodology is based on the assumption that a certain percentage of vehicles are equipped with Vehicle Automation and Communication Systems (VACS), which provide the necessary measurements employed by the estimator, namely, speed and position measurements. A minimum number of total flow measurements from spot sensors, which guarantee observability of the system, are also needed. The proposed methodology can provide satisfactory estimation performance, even for low penetration rates of connected vehicles, while it is shown that is little sensitive to the model parameters (two in total).

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος 22/3/2017
    Ώρα: 1:00 ΜΜ

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων και Προσομοίωσης
    Κτίριο: Δ5

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012