Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας - κ. Παναγιώτου Αντώνιος - Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 14-03-2017 11:19 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης

    Ονοματεπώνυμο: Παναγιώτου Αντώνιος
    Αριθμός Μητρώου: 2007010058

    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: «Επηρεασμός της λήψης αποφάσεων από τα χαρακτηριστικά του αποφασίζοντα και των μεθοδολογιών: Εφαρμογή σε προβλήματα marketing»
    Τίτλος στα Αγγλικά : “Influence of decision making by the characteristics of the decision maker and the used methodologies: Application to problems marketing”

    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Καθηγ. Ματσατσίνης Νικόλαος
    Πρώτο Μέλος: Επικ. Καθηγ. Β. Γρηγορούδης
    Δεύτερο Μέλος: Λέκτορας Σ. Τσαφαράκης

    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μέτρηση του επηρεασμού της λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ από τον τύπο των αποφασιζόντων. Η μελέτη θα βασιστεί στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και σε ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα προερχόμενα από έρευνες αγοράς. Με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη σημαντικότητα των κριτηρίων των καταναλωτών-αποφασιζόντων θα δημιουργηθούν αντιπροσωπευτικές ομάδες οι οποίες θα αντιστοιχούν σε διαφορετικούς τύπους αποφασιζόντων. Στη συνέχεια, θα διερευνηθεί ο επηρεασμός της λήψης αποφάσεων για κάθε ομάδα ξεχωριστά.
    Για το σκοπό αυτό θα χρησιμοποιήσουμε την οικογένεια μεθόδων μονότονης παλινδρόμησης για την ανάλυση των προτιμήσεων UTA, για την οποία θα εξεταστεί ο επηρεασμός των αποτελεσμάτων που αυτή δίνει για τις διακυμάνσεις των παραμέτρων της. Με τον τρόπο αυτό, αφού αναλύσουμε τα αποτελέσματά μας θα είμαστε σε θέση να δούμε τον επηρεασμό της λήψης αποφάσεων και της στρατηγικής marketing ανάλογα από τα χαρακτηριστικά του αποφασίζοντα και του επηρεασμού τους από τις τιμές των παραμέτρων της πολυκριτήριας μεθοδολογίας.

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά : ………………………………………

    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 17/03/2017
    Ώρα: 11:00 π.μ.

    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: Δ5.007
    Κτίριο: Μ.Π.Δ.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012