Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας (Διόρθωση) - κ. Πατεράκη Αικατερίνη - Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 13-03-2017 22:39 από Nektarios Arnaoutakis Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: narnaoutakis<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΠΔ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης

    Ονοματεπώνυμο: Πατεράκη Αικατερίνη…………………………………
    Αριθμός Μητρώου: 2009010007………………………………………
    Θέμα
    Τίτλος στα Ελληνικά: Μελέτη της επίδρασης στοιχείων του Web 2.0 στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο ………………………………………
    Τίτλος στα Αγγλικά : Effects of the Web 2.0 Design Elements on Consumers’ Online Purchase Intention
    Εξεταστική Επιτροπή:
    Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος ………………………………………
    Πρώτο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία………………………………………
    Δεύτερο Μέλος: …………………….………….……
    Περίληψη
    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την αναζήτηση, την μέτρηση και ανάλυση των καταλλήλων στοιχείων σχεδιασμού του WEB 2.0 που δημιουργούν πρόθεση αγοράς σε καταναλωτές του διαδικτύου. Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας WIX.com 20 διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα που δομήθηκαν βάσει των στοιχείων σχεδιασμού του WEB 2.0, μετά από αποτελέσματα που προέκυψαν από την ορθογώνια σχεδίαση της Conjoint Analysis. Τα 20 διαφορετικά προφίλ ηλεκτρονικών καταστημάτων παρουσιάστηκαν σε τυχαίο δείγμα 163 ατόμων. Πραγματοποιήθηκαν προσωπικές συνεντεύξεις και συμπλήρωση ερωτηματολογίων, με σκοπό την ανάλυση του προφίλ του καταναλωτή που επιλέγει τα στοιχεία σχεδιασμού, που συμβάλουν στην αγοραστική του τάση, αλλά και τα δυναμικά «web 2.0 elements» που συμβάλλουν στην πώληση μέσω διαδικτύου. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε τμηματοποίηση του δείγματος βάσει κοινών χαρακτηριστικών που εκτιμήθηκαν από την ανάλυση των απαντήσεων που δόθηκαν στα ερωτηματολόγια και προτάθηκε το κατάλληλο προϊόν για κάθε ομάδα βάσει των αναγκών τους.
    ………………………………………


    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά : ………………………………………
    Ημερομηνία Εξέτασης
    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 15/03/17 ………………………………………
    Ώρα: 11:00 ………………………………………
    Χώρος Εξέτασης
    Αίθουσα: ΕΡΓΑΣΥΑ………………………………………
    Κτίριο: Δ5 αίθουσα 008 ………………………………………

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012