Συντάχθηκε 29-11-2016 12:52
από Dorothea Fragomichelaki
Email συντάκτη: dfragomichelaki<στο>tuc.gr
Ενημερώθηκε:
-
Ιδιότητα: υπάλληλος ΜΠΔ.
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ
Ονοματεπώνυμο Υποψήφιου ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ: Όλγα Μπερτσουλάκη
Ημερομηνία Παρουσίασης: 02/12/2016
Ώρα: 12:00
Αίθουσα: Δ3.004 – Αίθουσα Σεμιναρίων Σχολής Μ.Π.Δ.
Θέμα «Ευφυής συλλογή & μεταφορά απορριμμάτων με χρήση εξελικτικών τεχνικών»
Επιβλέπων: Επίκουρος Καθηγητής Ιωάννης Μαρινάκης
Επταμελής Εξεταστική Επιτροπή:
1 Επίκουρος Καθηγητής Ιωάννης Μαρινάκης, Επιβλέπων
2 Καθηγητής Νικόλαος Ματσατσίνης, Μέλος της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής
3 Επίκουρος Καθηγητής Αναστάσιος Δουλάμης, Μέλος της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής
4 Καθηγητής Αριστομένης Αντωνιάδης
5 Καθηγητής Γεώργιος Σταυρουλάκης
6 Καθηγητής Αθανάσιος Μυγδαλάς
7 Επίκουρος Καθηγητής Στέλιος Τσαφαράκης
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο και τη βιβλιογραφική ανασκόπηση που διέπει τα προβλήματα δρομολόγησης οχημάτων, τη μαθηματική μοντελοποίηση αυτών, τα απορρίμματα και τη μοντελοποίηση των προβλημάτων συλλογής απορριμμάτων. Κατόπιν, γίνεται αναφορά στα ενεργειακά προβλήματα δρομολόγησης οχημάτων καθώς και στα στοχαστικά προβλήματα δρομολόγησης, τόσο συλλογής όσο και διανομής προϊόντων, στους εξελικτικούς αλγορίθμους βελτιστοποίησης και, πιο συγκεκριμένα, στον αλγόριθμο βελτιστοποίησης σμήνους σωματιδίων και διάφορες παραλλαγές αυτού, όπου και προτείνεται συγκεκριμένος αλγόριθμος για την επίλυση προβλημάτων δρομολόγησης οχημάτων συλλογής απορριμμάτων και όχι μόνο. Ακολουθεί η μοντελοποίηση και επίλυση του μη συμμετρικού ενεργειακού προβλήματος δρομολόγησης συλλογής απορριμμάτων, του μη συμμετρικού ενεργειακού προβλήματος διανομής προϊόντων καθώς και του μη συμμετρικού προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων διανομής προϊόντων ελαχιστοποιώντας το χρόνο. Όλα τα παραπάνω επιλύονται με τους αλγόριθμους που έχουν προταθεί στο πλαίσιο αυτής της διδακτορικής διατριβής, κάνοντας χρήση πλασματικών δεδομένων, ενώ γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων, με διάφορους τρόπους αναδεικνύοντας έναν και μοναδικό αλγόριθμο ως επικρατέστερο. Ακολουθεί μοντελοποίηση των μη συμμετρικών στοχαστικών προβλημάτων δρομολόγησης οχημάτων συλλογής και διανομής προϊόντων, όπου και πάλι επιλύονται με τους αλγόριθμους που έχουν προταθεί στο πλαίσιο αυτής της διδακτορικής διατριβής, κάνοντας χρήση πλασματικών δεδομένων. Επίσης, στο πλαίσιο αυτής της διδακτορικής μοντελοποιείται και επιλύεται το ρεαλιστικό πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων του συστήματος «ΠΟΡΤΑ – ΠΟΡΤΑ» στην παλιά πόλη των Χανίων κάνοντας χρήση των εξελικτικών τεχνικών που αναπτύχθηκαν και με χρήση πραγματικών δεδομένων.