Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Σχ. Μηχ. Περ.Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας Σιακανδάρη Ιφιγένειας

  • Συντάχθηκε 14-09-2016 13:16 από Georgia Poniridou Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: tponiridou<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος ΜΗΠΕΡ.
    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Όνοματεπώνυμο Προπτυχιακού Φοιτητή:ΣΙΑΚΑΝΔΑΡΗ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
    Α.Μ.: 2010050045
    Ημερομηνία Παρουσίασης: 16/9/2016
    Ώρα: 12:00
    Αίθουσα: αίθουσα συνεδριάδεων ΜΗΠΕΡ

    Θέμα «ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΧΩΡΟΔΙΑΤΑΞΗΣ ΚΑΔΩΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ- ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ, ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ »

    Επιβλέπων:ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΔΑΡΑΚΟΣ
    Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:
    1 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΔΑΡΑΚΟΣ
    2…ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
    3…ΜΑΡΙΑ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗ
    Αναπληρωματικό Μέλος:
    ΤΣΟΥΧΛΑΡΑΚΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
    ΠΕΡΙΛΗΨΗ
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στη βελτιστοποίηση της χωροδιάταξης των κάδων, καθώς και στην βελτιστοποίηση των δρομολογίων αποκομιδής της Δημοτικής Κοινότητας Κουνουπιδιανών. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε γενικεύεται προς δημιουργία ενός Πρότυπου Οδηγού Χωροδιάταξης Κάδων και Συλλογής-Μεταφοράς των ΑΣΑ, άμεσα εφαρμόσιμο από τον εκάστοτε Φο.Δ.Σ.Α και δη τους Ο.Τ.Α. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι έγκυρα και άμεσα εφαρμόσιμα από τον Δήμο Χανίων και τη ΔΕΔΙΣΑ. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη για λόγους λειτουργικούς.
    Στο Α΄ μέρος περιλαμβάνεται καταγραφή και ενδελεχής ανάλυση των ενδεικτικών στοιχείων παραγωγής ΑΣΑ ( σύμμεικτων και ανακυκλωσίμων) της Δ.Κ.Κουνουπιδιανών. Συνοπτικά διερευνώνται:
    1. η διοικητική οργάνωση, ο πληθυσμός και η αποκομιδή απορριμμάτων της Δ.Κοινότητας
    2. τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά των ΑΣΑ της Δ.Κοινότητας
    3. τα σημεία αστοχίας της μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενης συλλογής- μεταφοράς των ΑΣΑ
    4. οι μελλοντικοί στόχοι όπως ορίζονται από τη Νομοθεσία
    Στο Β’ μέρος ακολουθεί η περιγραφή βήμα – βήμα του απαιτούμενου τρόπου εργασίας, από το αρχικό στάδιο της επιτόπιας καταμέτρησης των κάδων (μπλε και πράσινων) έως το τελικό στάδιο βελτιστοποίησης. Το κυρίαρχο περιβάλλον εργασίας στο Β΄ μέρος είναι αυτό του ArcGIS 10.2.2 ( ArcMap 10.2.2 και ΑrcCatalog 10.2.2.). Συνοπτικά :
    1. περιγράφεται η διαδικασία επιτόπιας παρατήρησης κάδων και επεξεργάζονται τα δεδομένα
    2. αναπτύσσεται μεθοδολογία βέλτιστης χωροδιάταξη κάδων μέσω GIS
    3. αναπτύσσεται μεθοδολογία βέλτιστης δρομολόγησης μέσω GIS, Google Earth, Google Map
    4. προτείνεται εναλλακτικό σχέδιο συλλογής- μεταφοράς των ΑΣΑ με κριτήρια βελτιστοποίησης :
    • την βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών
    • την ελαχιστοποίηση του νεκρού χρόνου αποκομιδής και
    • την ελαχιστοποίηση της διανυόμενης απόστασης των απορριμματοφόρων

    ABSTRACT

    This thesis deals with either the optimization of waste-bin allocation and the optimal waste-collection route. In fact, it constitutes a case study of the Municipal Community of Kounoupidiana, a region near Chania city. The methodology followed is generalized in order a ‘’Standard Guide of Optimal Bin Allocation and Optimal MSW Collection-Transfer ‘’ to be provided. The Guide is potentially and directly applicable by any interested MSW Management Organization ; notably the Municipal Authorities. The survey results are valid and directly enforceable by the Municipality of Chania and the Intermunicipal Recycling Management Company. The study is divided into two parts for operational reasons.

    Part A includes data-recording and thorough analysis of MSW generation data (mixed waste and recyclable ones) of the Municipal Community of Kounoupidiana. Briefly, investigation is carried out on :
    1. administrative features about the Municipality, the population growth and the waste collection applied
    2. quantity and quality of Municipality’s solid waste (mixed and recyclable )
    3. the system’s failure regarding the applied MSW collection-transportation
    4. the upcoming SWM(Solid Waste Management) objectives derived from the Law
    Part B includes the ‘’step by step methodology of the required procedure ’’. Acknowledge is being provided from the initial step of in situ bin-counting and observation, until the final stage of optimization analysis. The dominant interface part is the one of ArcGIS 10.2.2 (ArcMap 10.2.2 and 10.2.2 ArcCatalog.). B Part briefly states for :
    1. the in situ waste bin counting process at the land of Municipality
    2. optimal bin allocation via GIS 10.2.2
    3. optimal routing of waste-collection trucks via GIS10.2.2, Google Earth and Google Map
    4. alternative(optimal) proposals for MSW collection-transportation using the following criteria :
    • maximizing the citizens’ comfort when throwing away their garbage
    • minimizing the non yielding time when MSW collection-transportation carried out by the trucks
    • minimizing the route distance when MSW collection-transportation carried out

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012