Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Μαλινδρέτου Ελευθέριου - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 20-10-2015 09:24 από Esthir Gelasaki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: egelasaki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΜΑΛΙΝΔΡΕΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

    με θέμα

    Ανάπτυξη Τρισδιάστατου Παιχνιδιού, ενός και Πολλαπλών Παιχτών
    Development of a 3D single-player and multi-player game

    Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015, 1μμ
    Αίθουσα 145Π58, Κτίριο Επιστημών, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή

    Αν. Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά (επιβλέπουσα)
    Αν. Καθηγητής Μιχαήλ Λαγουδάκης
    Αν. Καθηγητής Αντώνιος Δεληγιαννάκης

    Περίληψη

    Η εργασία παρουσιάζει την υλοποίηση ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού με λειτουργία ενός παίχτη και με δυνατότητα συμμετοχής πάνω από έναν παίχτες. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με τη χρήση της μηχανής παιχνιδιών Unity και υλοποιεί διαφορετικές λειτουργίες-τύπους παιχνιδιών. Στο πρώτο σκέλος έχει λειτουργικότητα παιχνιδιού πλατφόρμας. Στο δεύτερο σκέλος έχει στοιχεία δράσης – turn-base παιχνιδιού ρόλων και στο τρίτο υπάρχει η δυνατότητα ενός παιχνιδιού πολλών παιχτών με στοιχεία πρώτου προσώπου shooter.
    Η υλοποίηση ενός σύγχρονου παιχνιδιού είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική εργασία που απαιτεί ανθρώπους με διαφορετικές ειδικότητες (προγραμματιστές, γραφίστες κλπ). Έτσι για την εκπόνηση του παιχνιδιού πήραμε αρκετά δωρεάν κομμάτια από το Asset Store που μας παρέχει η Unity (μοντέλα, ήχους και κινήσεις μοντέλων) που βοήθησαν στην υλοποίηση και στη διαμόρφωση του παιχνιδιού.
    Η υλoποίηση έγινε σε C# (μέσα από τη λειτουργικότητα που προσφέρει η βασική κλάση Monobehaviour), μέσω της οποίας προγραμματίζονται οι αλληλεπιδράσεις των τρισδιάστατων αντικειμένων. Μέσω του manual της Unity καθώς και την υποστήριξη της κοινότητας (forum, tutorial κλπ) προγραμματίσαμε ένα παιχνίδι που έχει την δυνατότητα να συμμετέχουν παραπάνω από ένας παίχτες. Αφού ολοκληρώθηκε η υλοποίηση του παιχνιδιού το παιχνίδι δοκιμάστηκε από χρήστες διαφόρων ηλικιών και φύλων και αξιολογήθηκε με την χρήση του ερωτηματολογίου αξιολόγησης διαλογικής χρήσης Συστήματος (QUIS - Πανεπιστήμιο του Maryland, 1986-199icon_cool.gif.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012