Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης

  • Συντάχθηκε 21-09-2015 13:59 από Maria Ntaountaki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: mntaountaki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: 06-10-2015 06:42

    Ιδιότητα: υπάλληλος.
    Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.

    Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Βι.Κε.Π.) του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β.) κατά το χρονικό διάστημα 21/09/2015 – 21/11/2015.

    Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της έρευνας και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

    Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

    Από τη Βιβλιοθήκη,
    Μαρία Νταουντάκη

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012