Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κας Χρονοπούλου Αθηνάς - Σχολή ΜΗΧΟΠ

  • Συντάχθηκε 07-10-2014 09:27 από Styliani Raka Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: sraka<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: ΕΤΕΠ ΜΗΧΟΠ. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος προπτυχιακός ΜΗΧΟΠ, απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΗΧΟΠ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Ορυκτών Πόρων

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Εξεταζόμενη φοιτήτρια: Χρονοπούλου Αθηνά

    Θέμα Διπλωματικής Εργασίας: «Διερεύνηση διανοίξεως υπόγειων έργων στάθμευσης οχημάτων και οδικής σήραγγας στα Χανιά»

    Ημέρα παρουσίασης: Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014
    Ώρα παρουσίασης: 14.00
    Τόπος παρουσίασης: Μ4.101

    Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:
    Καθ. Εξαδάκτυλος Γεώργιος (επιβλέπων)
    Καθ. Βαφείδης Αντώνιος
    Επ.Καθ. Διμέλλη Δέσποινα

    Περίληψη
    Στόχος της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η προκαταρκτική διερεύνηση κατασκευής δυο υπόγειων χώρων στάθμευσης και δυο οδικών σηράγγων και την μεταξύ των σύνδεση, για τη σημαντικότατη μείωση του κυκλοφοριακού φορτίου και των σταθμευμένων αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης των Χανίων. Αφού γίνεται καταρχάς η πολεοδομική μελέτη της πόλης και αξιολογούνται οι έως σήμερα γεωτεχνικές έρευνες στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης, εν συνεχεία προτείνεται ο σχεδιασμός των ως άνω υπογείων έργων που θα κατασκευασθούν κυρίως εντός του βραχώδους υποβάθρου και κάτω από το επίπεδο πάνω από το οποίο πιθανώς υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα. Η μέθοδος κατασκευής των δύο οδικών σηράγγων που θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της πόλης απ την οδική κυκλοφορία, προτείνεται να είναι η κλασσική μέθοδος κατασκευής σηράγγων ή όπως συνήθως αποκαλείται η Νέα Αυστριακή Μέθοδος κατασκευής σηράγγων (ΝΑΤΜ) η οποία θα γίνει με μηχανικά μέσα και ήπιο τρόπο εκσκαφής. Επίσης, οι δυο υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, χωρητικότητας 526 θέσεων, θα κατασκευασθούν με τη μεταλλευτική μέθοδο των Θαλάμων και Στύλων. Ένα τέτοιο έργο, θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί στο μέλλον αφού μελετηθεί ενδελεχώς, με ένα σχήμα τύπου Public Private Project (PPP).

    Από τη Γραμματεία της Σχολής ΜΗΧΟΠ

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012