Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κας Δημητρίου Μαριάννας - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 02-07-2014 12:26 από Vasiliki Grigoraki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: vgrigoraki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: υπάλληλος ΗΜΜΥ. Άλλες ιδιότητες: Unknown -#-@ΗΜΜΥ
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    με θέμα

    Ψηφιακό παραμύθι με διαδραστικότητα εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού
    χαρακτήρα, σε Android εφαρμογή

    Digital storytelling with interactive edutainment, in android application.

    Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014, 12 μ.
    Αίθουσα 2041 , Κτίριο Επιστημών, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή
    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά(επιβλέπουσα)
    Αναπληρωτής Καθηγητής Μιχαήλ Λαγουδάκης
    Αναπληρωτής Καθηγητής Αντώνιος Δεληγιαννάκης

    Περίληψη
    Στα πλαίσια της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε μία εφαρμογή για Android πλατφόρμες για παιδιά ηλικίας 5-8 χρόνων. Αναλυτικότερα, αποτελεί ένα διαδραστικό παραμύθι, δηλαδή για να διαβάσει κανείς όλη την ιστορία του παραμυθιού πρέπει να συμμετέχει στην εξέλιξή της με διάφορα παιχνίδια μικρής διάρκειας. Αυτές οι δραστηριότητες-παιχνίδια μικρής διάρκειας έχουν ψυχαγωγικό αλλά ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Τα βήματα που ακολουθήθηκαν για την ολοκλήρωση της εργασίας είναι τα παρακάτω. Αρχικά, γράφτηκε η ιστορία του παραμυθιού, η οποία έπρεπε να πληροί διάφορες προϋποθέσεις για να είναι, πρώτον αρεστή προς τα παιδιά αλλά και ταυτόχρονα εκπαιδευτική. Στη συνέχεια, ενσωματώθηκαν στην ιστορία οι δραστηριότητες οι οποίες έπρεπε να ταιριάζουν στην εξέλιξη της, να είναι ενδιαφέρουσες αλλά και υλοποιήσιμες. Αφού λάβαμε υπόψη μας τις παρατηρήσεις ενός ειδικού στη συμπεριφορά παιδιών αυτής της ηλικίας, σχετικά με το περιεχόμενο της ιστορίας και των παιχνιδιών πραγματοποιήσαμε κάποιες προτεινόμενες αλλαγές. Tο επόμενο βήμα ήταν η σχεδίαση ενός Paper Prototype της εφαρμογής και έλεγχος της από χρήστη ηλικίας 7 χρόνων, για να διορθωθούν πιθανά λάθη. Έπειτα, ξεκινήσαμε την υλοποίηση της εφαρμογής η οποία αναπτύχθηκε στο περιβάλλον εργασίας Eclipse, προγραμματίζοντας σε γλώσσες Java και XML. Η ιστορία-παραμύθι υλοποιήθηκε σε 2d γραφικά μέσω του περιβάλλοντος σχεδίασης animation Toon Boom animate Pro2 και προβάλλεται σε μορφή βίντεο (.mp4) μετά από κάθε παιχνίδι-διαδραστικότητα. Μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε έλεγχος της από χρήστες ηλικίας 5-8 χρόνων.


    Abstract
    Αn Android application for kids ages 5-8 was developed in this diploma thesis . More specific, it is an interactive fairytale, in order to read the whole story you should participate in the evolution of the fairytale by completing some mini-games. These mini-games that we can more generally call interactions are entertaining and at the same time educational. The steps that we followed to complete this application are the following: Firstly, we wrote the story of the fairytale that had to be interesting for the children and also educational. Then, we found what interactions fit in the evolution of the story and we chose to implement the more interesting ones. We took into consideration the notes of an expert in the behavior of children in that age and made some changes. Also, we did a paper prototype of the application and a user at the age of 7 tested it, in order to solve any problems that could appear. Finally, we started the implementation of the application in the Eclipse development platform, that we programmed in Java and Xml .The story of the fairytale was implemented in 2d graphics using the design platform of Toon Boom animate Pro 2. The application after its completion, was tested by a number of users at the ages of 5-8.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012