Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας Βερυκοκίδη Ελένης - Αγγέλας

  • Συντάχθηκε 30-05-2014 14:43 από Balasi Panagiota Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη:

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: -.

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΒΕΡΥΚΟΚΙΔΗ ΕΛΕΝΗ ΑΓΓΕΛΑ

    με θέμα

    ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

    DEVELOPMENT OF A 3D GAME FOR MOBILE PLATFORMS WITH AUTONOMOUS INTERACTIVE CHARACTERS

    Τρίτη 3 Ιουνίου 2014, 12μμ
    Αίθουσα 145.Π42, Κτίριο Επιστημών, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή

    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά (επιβλέπουσα)
    Αναπληρωτής Καθηγητής Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης
    Αναπληρωτής Καθηγητής Αντώνιος Δεληγιαννάκης


    Περίληψη

    Η διπλωματική εργασία αφορά την δημιουργία ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού για κινητές συσκευές αφής με την πλατφόρμα Unity3D. Η εφαρμογή υποστηρίζεται από το λειτουργικό συστήμα Android μέσω των Android Development Tools και Android SDK. Το παιχνίδι υλοποιήθηκε σε γλώσσα UnityScript (JavaScript). Αξιοποιήθηκαν οι δυνατότητες που προσφέρουν οι κινητές συσκευές, όπως είναι το επιταχυνσιόμετρο, το γυροσκόπιο και οι αισθητήρες αφής, μέσα από τη διαχείριση του παιχνιδιού και την κίνηση του ήρωα.
    Ο ήρωας είναι ένας πιγκουίνος, ο οποίος σχεδιάστηκε με το πρόγραμμα μοντελοποίησης Maya. Στους χαρακτήρες του παιχνιδιού έχει προστεθεί τεχνητή νοημοσύνη για να αλληλεπιδρούν με τον ήρωα και να βρίσκουν την συντομότερη διαδρομή προς το στόχο τους. Οι εχθροί τον εντοπίζουν στον χώρο, τον κυνηγούν και του επιτίθονται, ενώ ο σύμμαχος του δείχνει το δρόμο προς το σημείο τερματισμού όσο ο ήρωας τον πλησιάζει.
    Είναι ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι, κατηγορίας Action, Adventure και Arcade, έτοιμο για χρήση. Υποστηρίζεται από πολλές διαφορετικές συσκευές, είναι κατάλληλα σχεδιασμένο για μικρές οθόνες και προσαρμόζεται στα διάφορα μεγέθη οθονών.

    Abstract

    The thesis concerns the creation of a three-dimensional game for mobile touchscreen devices implemented with the platform Unity3D. The application is supported by the Android Operating System via the Android Development Tools and Android SDK. The game was implemented in UnityScript (JavaScript). We use the characteristics of the mobile devices, such as the accelerometer, gyroscope and touch sensors, for the management of the game and the movement of the hero.
    The hero is a penguin, which was developed by the modeling program Maya. Artificial Ιntelligence has been added to the characters of the game in order to interact with the hero and find the shortest route to their target. The enemies spot him in space, chase and attack him, while an ally shows him the way to the end point as the hero approaches him.
    It is a complete game, of the Action, Adventure and Arcade category, ready for release. It could be deployed on different devices, designed for small screens and with the ability to adapt to different screen sizes.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012