Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ανακοίνωση Παρουσίασης Διπλωματικής Εργασίας Κονταδάκη Γρηγορίου Σχολής ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 09-07-2013 12:31 από Eleni Stamataki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: estamataki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: σύνταξη/αποχώρηση υπάλληλος.
    Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΟΝΤΑΔΑΚΗ

    με θέμα

    Ανάπτυξη ενός Τρισδιάστατου Παιχνιδιού Ρόλων-Δράσης
    Development of a 3D Action Role Playing Game

    Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013, 12πμ
    Αίθουσα 145.Π42, Κτίριο Επιστημών, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή

    Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αικατερίνη Μανιά (Επιβλέπουσα)
    Καθηγητής Σταύρος Χριστοδουλάκης
    Αναπληρωτής Καθηγητής Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης


    Περίληψη

    Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η δημιουργία ενός τρισδιάστατου Τρίτου Προσώπου Παιχνιδιού Ρόλων-Δράσης με τίτλο Broken Dreams αναλαμβάνοντας την ευθύνη τόσο για το καλλιτεχνικό όσο και για το προγραμματιστικό κομμάτι της εργασίας. Η ιστορία του παιχνιδιού εξελίσσεται το μεσαίωνα σε μια μικρή πόλη που διοικείται από έναν φιλόδοξο μονάρχη, ο οποίος έχει στερήσει τα όνειρα των ανθρώπων και τους έχει αναγκάσει να κοιμούνται αιώνια. Ο μόνος που δεν έχει επηρεαστεί από αυτό τον παντοτινό ύπνο είναι ο βασικός χαρακτήρας του παιχνιδιού. Ο στόχος του είναι να προσπαθήσει να ξυπνήσει τους κατοίκους τις πόλης με το να εισέρχεται στα όνειρά τους και να πολεμάει τους εφιάλτες τους. Για να το καταφέρει αυτό χρησιμοποιεί 10 Δυνάμεις (μαγικές ικανότητες), αποτελούμενες από στοιχεία Φωτιάς και Πάγου, στους εφιάλτες των κατοίκων. Όσο ο χαρακτήρας γίνεται πιο δυνατός μαζεύοντας πόντους εμπειρίας και ανεβαίνοντας επίπεδα, οι Δυνάμεις του γίνονται πιο αποτελεσματικές. Οι αντίπαλοι εφιάλτες είναι κατά κύριο λόγο παίκτες Φωτιάς και Πάγου. Για την κίνηση της Τεχνητής Νοημοσύνης τα βέλτιστα μονοπάτια υπολογίζονται πριν την εκτέλεση του παιχνιδιού και αποθηκεύονται σε έναν δισδιάστατο πίνακα επιτρέποντας την ανάκτηση του βέλτιστου μονοπατιού σε χρόνο Ο(1). Η μηχανή παιχνιδιού που χρησιμοποιήθηκε για την τη δημιουργία του παιχνιδιού είναι η Unreal Engine 3 μέσα από το Unreal Development Kit και την UnrealScript. Η UnrealScript είναι μία γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου με σύνταξη παρόμοια με την Java και εστιάζει στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των αντικειμένων του παιχνιδιού, όπως η επίθεση σε έναν εχθρό, η απόκτηση ενός αντικειμένου κτλ. Ο συντονισμός των στοιχείων της Unreal Engine μπορεί να παράγει εκπληκτικά αποτελέσματα, που περιορίζονται μονάχα από το χρόνο υλοποίησης και τη φαντασία.

    Abstract

    The purpose of this project is the creation of an entertaining 3D Third Person Action Role Playing Game titled Broken Dreams taking responsibility for both the artistic and programming parts respectively. The Broken Dreams concept takes place in the middle-ages in a small city which is ruled by a vicious monarch. This ruler has deprived people of their dreams and forced them to sleep forever. The only person that is still unaffected by this eternal sleep is the main character of the game. His purpose is to try and wake up the residents of this town from their sleep by entering people’s dreams and fighting with their nightmares. In order to accomplish this he must unleash 10 Powers (magic skills), consisting of Fire and Ice elements, upon the nightmares of the city’s residents. As the character becomes stronger by means of power levelling, his powers grow stronger as well. The AI Players consist mainly of Fire and Ice Pawns. For the AI movement the optimal paths are pre-computed and stored in a 2D array allowing the recovery of an optimal path at O(1) time. The game engine used for the creation of Broken Dreams is Unreal Engine 3 via the Unreal Development Kit (UDK) and UnrealScript. UnrealScript is a scripting language with Java-like syntax which focuses on the interactions between game objects, such as attacking an enemy, picking up an object etc. The coordination of Unreal Engine elements can produce extraordinary results which are only limited by the time available for development and one’s imagination

    Συνημμένα:

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012