Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ανακοίνωση παρουσίασης διπλωματικής εργασίας Petrovski S. - HMMY

  • Συντάχθηκε 11-03-2013 08:41 από Galateia Malandraki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: gmalandraki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος ΑΡΜΗΧ.
    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Stefan Petrovski

    με θέμα

    “Ανάπτυξη ενός Μεγάλης Κλίμακας, Έξυπνου, Πολλαπλών Χρήσεων Εικονικού Περιβάλλοντος (Κτήριο Επιστήμων του ΠΚ) χρησιμοποιώντας Μηχανή Παιχνιδιών”

    “ Development of a Large Scale, Smart, Multi-Purpose Virtual Environment (Sciences Building οf TUC) using a Game Engine”

    Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013, 13:00
    Αίθουσα συναντήσεων εργαστηρίου MUSIC, Κτίριο Επιστημών, Πολυτεχνειούπολη

    Εξεταστική Επιτροπή

    Επ. Καθ. Αικατερίνη Μανιά (επιβλέπων)
    Επ. Καθ. Άγγελος Μπλέτσας
    Επ. Καθ. Αντώνιος Δεληγιαννάκης


    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική διερευνά μεθόδους οπτικοποίησης τρισδιάστατων πλήρως διαδραστικών εικονικών περιβαλλόντων χρησιμοποιώντας μηχανή παιχνιδιού. Μέσα από την εξέταση των εργαλείων και του προγραμματιστικού περιβάλλοντος μίας μηχανής παιχνιδιού, η διπλωματική αυτή δείχνει πώς μια μηχανή παιχνιδιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία μεγάλων, έξυπνων και διαδραστικών Εικονικών Περιβαλλόντων (ΕΠ). Το τελικό προϊόν αυτής της εργασίας, σε συνδυασμό με την έρευνα που παρουσιάζεται εδώ, είναι μια 3D εφαρμογή υπολογιστή που προσομοιώνει ένα Εικονικό Περιβάλλον (το Κτήριο Επιστημών του Πολυτεχνείου Κρήτης) σε πραγματικό χρόνο. Ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδρά, να πλοηγείται μέσα σε αυτό και να δει πληροφορίες σχετικά με χωρική θέση των γραφείων της σχολής, εργαστήριων ή αιθουσών διδασκαλίας. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να δει δεδομένα από εξωτερικούς αισθητήρες που διοχετεύονται στην διαδραστική εφαρμογή δυναμικά. Ο στόχος της εφαρμογής είναι η σύγχρονη 3D αρχιτεκτονική απεικόνιση χρησιμοποιώντας μια μηχανή παιχνιδιών καθώς και η υλοποίηση της λειτουργικότητας που βοηθά τους χρήστες στην πλοήγηση και γνωριμία με το κτίριο του πανεπιστημίου προς προσομοίωση.

    Abstract
    This thesis explores a method of three-dimensional fully interactive architectural visualization based on a game engine and presents a framework for creating such virtual environments. Through an examination of the tools and the programming components of a game engine, this thesis shows how a game engine can be used for creating large, smart and interactive Virtual Environments (VEs). The final product of this thesis, along with the research presented here, is a 3D computer application which simulates a real-time Virtual Environment (The Sciences building of TUC). The created application simulates a real-time 3D navigable environment which the user can interact with, navigate in it and view information related to spatial location of the faculty offices, labs or classrooms. Moreover, the user can view data from external sensors which could be streamed in the interactive application dynamically. The goal of the application is to show the results of modern 3D architectural visualization using a game engine, as well as to build functionality that helps the users in navigation and getting to know the university building simulated.

    Συνημμένα:

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012